1. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
2. Πώς μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;
3. Ποιες είναι οι χρεώσεις επιστροφής;
4. Έχω λάβει ένα ελαττωματικό προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;
5. Μπορώ να αλλάξω το προϊόν με ένα άλλο;

1.Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας ολόκληρη ή μέρος αυτής για οποιονδήποτε λόγο μέχρι τη στιγμή που θα ξεκινήσει η αποστολή της παραγγελίας σας. Από αυτό το σημείο και μετά, δεν μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας αλλά μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν μετά την παραλαβή του, αν το επιθυμείτε.

2.Πώς μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;

Για να διευκολύνουμε τις επιστροφές σας, έχουμε απλοποιήσει εξαιρετικά τη διαδικασία, καθώς σε κάθε αποστολή συμπεριλαμβάνεται το προσωπικό έντυπο επιστροφής, με οδηγίες αλλά και προσυμπληρωμένα πεδία. Αυτό που έχετε να κάνετε είναι να συμπληρώσετε προσεκτικά το έντυπο, αφού διαβάσετε τις οδηγίες και να μας το αποστείλετε εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που παραλάβατε τα προϊόντα σας. Για τον τρόπο και τις χρεώσεις επιστροφής, θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες παρακάτω.
Παρακαλούμε, να θυμάστε ότι για να επιστραφεί ένα προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, σε άριστη κατάσταση, χωρίς να έχει αφαιρεθεί καμία από τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια). Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται απαραιτήτως από την απόδειξη λιανικής πώλησης. Για λόγους υγιεινής η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές σκουλαρίκια εκτός εάν είναι ελαττωματικά.
Διεύθυνση επιστροφής: Επικοινωνείτε με το κατάστημα μας στο τηλ: 2152154852 για να σας ενημερώσουμε που θα στείλετε το προϊόν.

3.Ποιες είναι οι χρεώσεις επιστροφής;

Η χρέωση επιστροφής είναι €3,50 και επιβαρύνει τον πελάτη. Χρησιμοποιώντας αποκλειστικά και μόνο την Πόρτα Πόρτα Ελτά , για την επιστροφή του προϊόντος, μπορείτε να δηλώσετε χρέωση παραλήπτη και να αφαιρεθεί το ποσό από την επόμενη παραγγελία σας.

4.Έχω λάβει ένα ελαττωματικό προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;

Καλό θα ήταν να ελέγχετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας κατά την παραλαβή τους. Σε περίπτωση που εντοπίσετε ότι το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα τότε θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία και χωρίς να έχει αφαιρεθεί καμία από τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια). Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται απαραιτήτως από την απόδειξη λιανικής πώλησης καθώς και από το ειδικό έντυπο επιστροφής πλήρως συμπληρωμένο από εσάς (θα το βρείτε μέσα στη συσκευασία της παραγγελίας σας).
Όταν το προϊόν επιστραφεί στην εταιρεία, θα περάσει από λεπτομερή ποιοτικό έλεγχο, ώστε να διαπιστωθεί το πρόβλημα. Εφόσον εντοπιστεί το ελάττωμα, τότε η εταιρεία θα επικοινωνήσει μαζί σας, ώστε να προβεί σε αντικατάσταση αυτού ή επιστροφή των χρημάτων σας.

5.Μπορώ να αλλάξω το προϊόν με ένα άλλο;

Μπορείτε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν με ένα άλλο για οποιονδήποτε λόγο.
Αν επιθυμείτε να το αντικαταστήσετε λόγω λάθους της εταιρείας (πχ σας έχει αποσταλεί λάθος προϊόν), τότε αναλαμβάνουμε πλήρως τα έξοδα επιστροφής του και φυσικά την αντικατάστασή του. Αν επιθυμείτε να το αντικαταστήσετε για προσωπικούς σας λόγους (πχ δεν παραγγείλατε το σωστό μέγεθος), τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς.